dijous, 8 de març del 2012

Questionari vidio tuturial

  1. Com titularé el meu videotutorial? Papiroflexia.
  2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? Si, els noms de les figures.
  3. Què ensenyaré a fer? Algunes figures.
  4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part? Primer u fare i despres u tornare a fer pero dient com es fa.
  5. Quan ho enregistraré? El cap de setmana
  6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? No i no
  7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible? Estar en una habitació ben il·luminada i tancar la porta.
  8. Quina càmera utilitzaré? Una olympus
  9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui? Si, d'algú que em gravi
  10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré? No crec
  11. Què posaré als crèdits? El meu nom i totes les figures que e fet.
  12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial? Si.

1 comentari: